MY LIFE BESIDES BLOGGING | WEEK 12

De afgelopen week heb ik echt bizar weinig foto’s gemaakt, maar dat zegt natuurlijk niet dat ik geen leuke dagen achter de rug heb! Ik denk dat ik het gewoon een beetje vergeten was… Ik ging de afgelopen maar liefst twee keer op stap, bezocht de woonbeurs, had een sollicitatie, bezocht een museum en ik hing mijn nieuwe behangetje op. Kortom, een drukke, gezellige en fijne week en daarom is mijn wekelijkse diary een dagje later (sorry!) Kijk je mee?

Yay! Mijn vogeltjes fotobehang hangt eindelijk aan de muur. Ik heb hem op mijn kamer laten bezorgen en omdat we eigenlijk niet mogen behangen moest ik even creatief zijn, haha. Ook was ik er de laatste tijd niet zo vaak, maar eindelijk hangt ‘ie er dan! Ik ga jullie er heel gauw meer over vertellen.

050! Wat is Groningen, mijn stadje, toch mooi <3 Op de foto zie je de Grote Markt. Zaterdag was ik op stap geweest en zondag was het heerlijk weer. Ik had een fiets geleend en dat vond ik op dat moment helemaal niet erg – ook al was ik brak, het was een lekker fietstochtje.

Ik ging zondag even ontbijten voor de Albert Heijn (kaascroissants, jum!) en terwijl ik van het zonnetje genoot, sprong er opeens een dikke kat op het stoeltje naast mij. Wat een lieverd! Hij genoot ook zo erg van de zon en hij keek me zo lief aan, ik moest er gewoon een (heleboel, oeps) foto’s van maken <3 Iedere voorbijganger stopte om hem te aaien, zo schattig! Dat was echt even zo’n blij momentje op de heerlijke, zonnige, brakke zondagmiddag.

Dinsdag (ja, goede volgorde hè?) sleepte ik een vriendin van school (Amsterdam dus) mee naar het hoge Noorden voor een avondje stappen. Ook gingen we lekker uit eten – allemaal kleine hapjes, best culinair voor ons doen. Gelukkig zijn heel veel uitgaansgelegenheden 7 dagen per week open in Groningen dus je kan begrijpen dat het enorm gezellig was. En woensdag waren we ook nog eens vrij, maar dat was ook wel nodig aangezien we rond 05.30 in bed lagen.
Woensdagavond reisde ik weer naar Utrecht, om vervolgens vrijdagmiddag weer de trein naar Groningen te pakken – er stonden een hoop leuke dingen op de planning. Ik spotte deze hond in de trein (of ja, je kan er ook niet echt omheen), die zat de hele reis zo braaf op zijn stoeltje. Hij was wel een kop groter dan zijn baasje, haha! Bij het uitstappen heb ik hem nog even over zijn kop geaaid, hoe kan het ook anders…
Vrijdagochtend had ik een sollicitatie in Utrecht en dat was best even een gedoe. Ik heb er namelijk geen fiets, dus ik doe alles met het OV. En ja, ook in Utrecht kun je met het OV niet overal komen. Ik ben echt niet goed met navigeren, maar ik moet zeggen dat het lopen me deze keer goed af ging! Ik was zelfs op tijd, haha.
Donderdag ging ik na school met twee vriendinnen naar Leiden, om de tentoonstelling Foodtopia te bekijken. Waarom ik er geen foto in heb gestopt van het museum snap ik ook niet! Op mijn Instagram kun je er wel een paar vinden, mocht je benieuwd zijn. Maar goed, wat ik dus had gespot onderweg: Cavia sokken! Dat is ook weer zo typisch, dat ik, als diehard cavia-fan, dat nou net weer moet zien.
Vlakbij mijn huis zag ik opeens mijn droomauto – dat is ook weer zo toevallig – staan: Een witte audi a5 <3 <3 <3 <3 <3 Het lijkt me geweldig om een keer een (proef)ritje te mogen maken in deze auto.
Vrijdagavond bezocht ik de woonbeurs in Groningen, samen met mijn ouders. Ik ben er nu wel achter dat interieur echt niet mijn ding is, maar ik vond het wel leuk om toch even een kijkje te nemen. Hier komt dan ook een nog een verslagje van op de blog, ik hoop dat jullie dat ook leuk vinden!
De komende week heb ik helaas geen vrije dagen meer, de echte lessen beginnen weer! Donderdag moet ik samen met mijn groepje ons project inleveren, dus daar ben ik de komende dagen nog wel even druk mee. Ook heb ik misschien nog een sollicitatie en hoop ik weer veel te kunnen bloggen. Ik wens jullie allemaal een fijne week, geniet er van!